مطلب ارسالی ازxian


غمگین چو پاییزم...

 شروع به باریدن کردم

نه مثل ابر

نه مثل ستاره

نه مثل تو

نه حس ابرباران در من بود

نه حس ستاره باران

فقط به خاطر برگی که از درخت افتاد

و به باد گفت سلام

و عشق شروع شد

فقط به خاطر همین



نظرات شما عزیزان:

ساناز
ساعت20:49---17 خرداد 1391
متن قشنگی بود

xian
ساعت1:21---13 خرداد 1391
من بغض ترک خورده ی تمام شیشه های این شهرم


من همبازی بادبادک های دست بچه های خیالی این شهرم


مرا کسی پیدا نکرده تا به آن بنازد


لطفا مرا هم بشکنید و به باد بسپارید


xian
ساعت1:20---13 خرداد 1391
من بغض ترک خورده ی تمام شیشه های این شهرم
من همبازی بادبادک های دست بچه های خیالی این شهرم
مرا کسی پیدا نکرده تا به آن بنازد
لطفا مرا هم بشکنید و به باد بسپارید


xian
ساعت1:19---13 خرداد 1391
من بغض ترک خورده ی تمام شیشه های این شهرم
من همبازی بادبادک های دست بچه های خیالی این شهرم
مرا کسی پیدا نکرده تا به آن بنازد
لطفا مرا هم بشکنید و به باد بسپارید


رضا
ساعت0:19---11 خرداد 1391
من چه دارم که تورا درخور ؟هیچ
من چه دارم که سزاوار تو؟هیچ
تو چه داری؟همه چیز
تو چه کم داری؟هیچ
وای باران باران
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما چه کسی نقش تورا خواهد شست؟


گــــــود موزیک|موزیک خوب|آهنگ خوب|دانلود جدیدترین موزیک ها و تک اهنگ های روز http://GoodMusic.loxbl
ساعت16:13---10 خرداد 1391
سلام داداش منم لینکت کردم موفق باشی ممنون که سر زدی بهم بای

رضا
ساعت22:52---9 خرداد 1391
شعر گفتم که ز دل بردارم
بار سنگین غم عشقش را
شعر خود جلوه ای از رویش شد
باکه گویم ستم عشقش را!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 9 خرداد 1391برچسب:,ساعت 21:55 توسط | |


Power By: LoxBlog.Com